torsdag 20 september 2012

Answers Part 1

Okej efter ett länge väntande så här kommer frågestunds svar part 1

 Hur sminkar ni er?

Svar: 

Kim: Använder concealer,brunpuder,kajal,mascara och ibland färga ögonbrynen. 

Vicky: Använder inte mycket smink nuförtiden, brukar bara färga ögonbrynena och sätta ibland mascara om jag orkar.




Milla: puder,mascara och ögonbryns penna

Janina: mascara, brunpuder

alla skall säga vem ni har varit ihop med!:)

Svar: 

Kim: Högstadiet Tommy, och mindre juttun med Anton och Evve. 

Vicky: Har haft några små "juttun" men varit tillsammans, på sjuan med Simon och förtillfället med Max. (räknar inte med lågstadie förhållanden)

Milla: räknar inte nu med en dags relationship från lågstadiet och orkar inte räkna upp heller onödiga juttun från dehär åren på sistonet !men umm.. arthur!

Janina: räknar inte heller med lågstadiet men har haft så kallat "juttun" med fler under högstadiet men inge desstu mer seriöst utom med eicca som jag var tilsammans med.




Alla: top5 resemålen?

Kim: Hawaii,Thailand,Malta,Kina och New York. (inte i ordning)

Vicky: 

Milla: Usa(skulle vara coolt at road trippa runt usa) ,Thailand,Italien,Grekland,typ nonstans i afrika mitt i öknen

Janina: Grekland, New york, typ kenya, kina, thailand

 favorit-djur,färg,maträtt,årstid,lärare och ämne:

Kim: Favorit djur: Katt 
Favorit Färg: Ljusröd och Grön
Favorit årstid: Sommar
Favorit lärare: Carola
Favorit ämne: Hussa

Vicky: Favorit djur är hund, favorit färg kanske Vit Svart och Blå, ingen favorit maträtt, Årstid Sommar, ingen favorit lärare och favorit ämne kanske hussa?

Milla: katt,vit och turkos,pasta,sommar,synnöve salee,hussa

Janina: 
Favorit djur: hund
Favorit färg: vit och vinröd
Favorit maträtt: någon sallad eller pasta
Favorit årstid: sommar 
Favorit lärare: carola
Favorit ämne: hussa

 tycker ni de e okej att röka?

Kim: Jag röker inte själv, och stöder inte kompisar som gör det. Tycker det är allas eget val men tycker själv att det är onödigt. 

Vicky: Röker själv bara på fester och tycker det är okej. Om folk röker är det deras val men inte är det kanske så fiffigt och kanske inte okej att göra det som underårig. Onödigt att hassa pengar på det men alla tycker ju olika. 

Milla: dåligt för lungorna och  dåligt för allt. men alla gör sina val

Janina: Själv röker jag ibland på fester! men jag föstår om några människor kanske gör de pga att om de typ mår dåligt osv men annars tycker jag det är onödigt de föstör bara lungorna! men alla gör ju sina ägna val.





bästa minnen, bild på era favoritoutfits? :) 
Kim: Kommer inte på något speciellt men flera minnen med kompisar och från resor. :) 


Vicky: Har inget minne som jag direkt kommer att tänka på men finns flera fester jag aldrig kommer att glömma för dom ha vari helt awesome! Första festen hos Saga som var helt sjukt rolig, kommer inte aldrig att glömma den kvällen-Natten! <3 
Några av mina favorit toppin, har andra favoriter men inte tagit bild möjlighet just nu! 





Bilden från sagas fest,lärde b.l.a känna Zache som är en av mina närmaste vänner nu ! <3 



Milla: har så skit mycket med bra minnen! men resor och övernattningar me vänner för 
det mesta och här är nu några perus outfit:




Janina: Har svårt och seja just ett bra minne för det finns en massa super minnen en hel del resor har varigt supersuper träffat nya människor osv. och såå föstås alla super minnen med vännerna
några outfiter:




98,97 som ni vill lära känna bättre:)?
Janina: 98 tycker jag känner ganska bra redan en hel del och klarar mig ganska bra med det! 97 så skulle det vara kiva o känna heidi, cessi, soffi,nici bättre!(:

Kim: 
98: Jonna,Line,Doppe 
97: Nina,Cara,Nici. Finns flera andra men här e 3 av dem. 

Vicky: 98: Jonna, Andrea, Line, Ellen 
97: Öö, kanske Misan, Nici, Cara osv  

Milla: 98: hmm tycker jag känner/vet redan kanska många så typ ingen?:) 
97: vill nog lära känna bättre alla men t.ex heidi,amanda, cara,nici,soffi,cessii och en hel del mer!! 

välj den som skulle passa bättre just nu
Kim: 
Tv : Dator
Pojkvän : Strul kompis
För varmt : För kallt
Kaffe : Te
Ljusröd : Rosa : Pink
Apple : Nokia
Många vänner : 1 nära vän
Chill i parken : Chill hemma
Leffa hemma : Bio
Kram : Puss
Justin Bieber : One Direction
The Wanted : Nickelback
Snus : Tobak
Facebook : Blogger

Vicky: 
Tv : Dator
Pojkvän : Strul kompis
För varmt : För kallt
Kaffe : Te
Ljusröd
Ljusröd : Rosa : Pink
Apple : Nokia
Många vänner : 1 nära vän
Chill i parken : Chill hemma
Leffa hemma : Bio
Kram : Puss
Justin Bieber : One Direction
The Wanted : Nickelback 
Snus : Tobak
Facebook : Blogger

Milla:
Tv : Dator
För varmt : För kallt
Kaffe : Te
Pojkvän : Strulkompis

Ljusröd : Rosa : Pink
Apple : Nokia
Många vänner : 1 nära vän
Chill i parken : Chill hemma
Leffa hemma : Bio
Kram : Puss
Justin Bieber : One Direction
The Wanted : Nickelback
Snus : Tobak
Facebook : Blogger

Janina: 
Tv : Dator
Pojkvän : Strulkompis
För varmt : För kalltKaffe : Te
Ljusröd : Rosa : Pink
Apple : Nokia
Många vänner : 1 nära vän
Chill i parken : Chill hemma
Leffa hemma : Bio
Kram : Puss
Justin Bieber : One Direction
The Wanted : Nickelback
Snus : Tobak
Facebook : Blogger

Alla: visa hur ni sköter er hud/ vilka produkter ni använder!


Hur sköter ni er hy? produkter 

Svar:

Kim: Använder en rengörings tvål och ansiktsvatten.

Vicky: Använder inte alls något speciellt, tvättar bara ansiktet morgon och kväll :D
Milla: tvättar först med acos typ rengörnings skum, och tar det värsta, sen tar jag med någonslags black head remover? iaf en smörja med kulor och trottar det i mitt fejs och sedan sköljar jag det och till sist sätter jag enslags blå rengörings ämne för finnar osv:) 

Jansku: lägger inte någo bilder på vilka jag andvänder men andvänder på kvällen smink borttagninsgmedel en slags gel och ibland kasvovettä och så tvättar jag ansiktet morgon och kväll.

3 kommentarer:

  1. Jag vet ej om man kan skriva här för att frågan skall komma i del två men :
    Varför röker ni ?
    För att vara tuff? Eller för att de smakar gott? Eller för att alla andra gör det?
    Om ni sku vara ensamma med en kille... Vem skulle det då vara?
    Älskar eran blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter som Kim svarade här svarar jag väl också.
      Röker på fester för att det är fiilis inte för att jag tycker jag är tuff då jag gör det. Har inget emot smaken så länge de inte är för starkt och är avslappnande att röka ibland.

      Om jag skulle vara ensam med en kille skulle de vara Max <3

      och Tack! :) /Vicky

      Radera
  2. Jag kan fast svara här direkt bara att jag röker inte. ( inte en ett bloss på någon fest) Och jag tycker verkligen int att det smakar gott. Ja vet int viken pojke ja sku va ensam me brukar int tänka på sånt men antagligen nån av mina vänner. :) Kim

    SvaraRadera