torsdag 6 september 2012

Snuskig tjej

Hej bloggen! inte desto bättre idag heller...första 2h gick bra i skolan men så kom illamåendet och yrseln, fyfn vad jag mådde dåligt,det berodde på att jag igår fick hepatit A och B sprutan för 20 år framåt och är ganska så känslig för sprutor...! sprang till toaletten föratt spy på finskan (okej jo not more dirty details)Gick hem före sista timmen skulle börja,somtur! Har nu legat på soffan hela dagen och så kom janina föratt hemta lite jaffa som är bra när man mår dåligt kollade på Bridemaids och så gick hon hem, världens bästa styvpappa hämtade till mig till jaffa och ananas! så gått nu skall jag fortsätta kolla på Dance som vicky oxo gör! 
Heips ha det bra
Min vackra konfirmand,som jag av någon aning saknar
//Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar