söndag 23 september 2012

This weekend

Hej! Det har nu inte dykt upp något inlägg från mig detta veckoslut men jag har inte varit hemma alls så. Vici skrev redan om fredagen så jag hoppar direkt till lördagen. Var med Vici på dagen och vi träffade Max, Eki och Cedu. Senare tog jag bussen med Soffi till Drumsö och vi gick till en Millas kompis Nikka, där var vi nu sen resten av kvällen med en hög av trevliga människor, både sen tidigare bekanta och nya. Närmare elva tiden tog vi bussen tillbaka till grani Milla, Soffi och jag. I grani träffade vi en stund Evve, Eicca, Tommy och Nico, stod bara ute och tala i centrum. Klockan tolv kom vi hem till Soffi och då tittade vi på filmer och åt en massa.
Nu på söndag har jag inte gjort så mycket, satt fyra timmar vid frukost bordet hos Soffi och tala om allt mellan himmel och jord. Sen såg vi lite på en skräck film innan jag och Milla åkte hem. Nu ska jag öva på finska prov och bara ta det lugnt så ha det bra! Kim:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar