måndag 24 september 2012

Young love

Haloi läsare och icke läsare! Sitter här hemma och börjar känna att sommaren på riktigt börjar ta slut. Har absolut ingen lust för vinter och är inte alls beredd på att det blir kallare. Hade så kallt i skolan och där ute blåste det och var kallt. Har varit nästan varje dag med Onepiece här hemma för att jag haft så kallt och det är mysigast med den. Jag ångrar verkligen inte att man köpte den! Fick skuts till stan där jag först köpte lite saker jag behövde och träffade sedan Max. Vi gick lite här och där och tog sedan tåget till Grani där vi träffade en kort stund lite andra människor. Kom hem där lite över sex och lagat middag och försökt läsa på prov. Har absolut ingen inspiration men kommer ångra på onsdag ifall jag inte läst idag och i morgon. Har varit en lyckad dag minus kylan. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar