söndag 30 september 2012

Happy girl

Gomorgon! ;) 

Just nu är jag hemma kom för ca. en timme sedan hem. Är barnvakt igen.. eftersom min syster har handis match som min Mamma åkte för att se så blev hemma med dom andra syskorna. 
Gårdagen blev nog jätte bra tillslut även om min dag började sjukt dåligt. Gick lite senare vid eftermiddagen till Mäkken där jag var med Amanda, Evve och Mikke. Blev lite ätande där och sedan gick jag till Soffi. 7 tiden började folk komma dit och det blev nog riktigt roligt. Kom flera människor som man inte talat med på en stund ( eller någonsin ) så var riktigt roligt att träffa lite andra folk. Träffade även Max där lite över elva och blev lite prat och sånt med honom gjorde också kvällen mycket bättre 
Dagens planer efter barnvakten så skall jag öva på prov och träffa Max. Var/Är meningen att vi skulle öva tillsammans men tror inte att min koncentration kommer räcka. Brukar inte kunna läsa till skola med kompisar, bara ibland. :)

Ennu för att göra reklam haha så bloggar jag också i min andra blogg mera inlägg så ni kan kolla där om ni vill ;) 

Märkte att jag lagat fel länk nu den rätta! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar