lördag 8 september 2012

Landeee hate it

Heisan! :) 

Blir sånthär snabbt morgon inlägg innan jag åker iväg. ( Ursäkta igen för det förra inlägget... ) 
Igår kom pojkvännen över hit och vi chillade hemma hos en stund och talade även i skype med Occi. Var roligt att höra hur han hade där och vi får hoppas att det blir bra med vänner till honom. Inte för det borde vara svårt för honom med hans personlighet :) 
Efter det gick vi ut där vi träffade snabbt Jansku och sedan blev vi ute med Cedu och Amanda. Vi gick till mäkken för att äta och blev där i ca. 4 h och bara pratade. Eki kom också någon tid för att hålla sällskap. Kom hem där vid halv elva tiden eftersom jag nu åker till lande för en natt. Jag har ingen lust för det och har bara varit sur åt alla denna morgon.. Sån tur hade jag iallafall en jätte bra kväll igår för det mesta. Kram ha de bra!

Blir ingen uppdatering av mig från lande men tar kameran med så ni får säkert några bilder imorgon! :) 

bildbrist-bilden från förra höst/vintern

1 kommentar:

  1. hej!
    jag har två tvälingar på min blogg ena ska du gissa vem kändisen på bilden är, och andra är veckans blogg, va gärna med på dom!
    direktlänk till tävlingarna: http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=4013461

    ber även om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer eller redan fått en liknande :)

    SvaraRadera