tisdag 25 september 2012

we found it together

Min dag började med skola ( precis som de flesta ) Fick ut 2 prov, gick inte något speciellt vidare. Får ta om ett av dem som jag fick 6- i. Så hoppas jag att jag får bättre i de andra provet. Efter skolan var jag via posten och kom sedan hem till en stund. Sedan blev det polisstationen där jag fixade pass som inte blivit av tidigare. Behöver det när vi snart åker till sverige! :) 
Har varit hemma sen dess och läst på prov och beställt lite över 100 bilder hem som jag sen skall pyssla med. Btw.. så min saldo tog slut så kan inte texta förrän 11 nästa månad så har nu sådär kiva me att inte kunna texta på över 2 veckor.. :( <3 

Här är lite bilder från min dag idag : 
 Min Kalender 




mitt hår ser verkligen rött ut.. 


kram ha det bra vicky! 

2 kommentarer: